Hurá, mám práci!

20.06.2013 17:55

Možná vám přijde divné se radovat z toho, že člověk má trvalé zaměstnání. Navíc ve školství. Ale já jsem za to vážně vděčná! Ono to totiž ještě před půl rokem nevypadalo zdaleka tak růžově!

  • září 2012: ředitel na poradě hromuje, že opravdu bude muset hromadně propouštět
  • začátek ledna 2013: ředitel oznámil, že propouštění a snížení úvazků sdělí do konce ledna
  • 31.ledna 2013, těsně po rozdání vysvědčení: dozvěděla jsem se, že mám snížený úvazek na cca 60 procent, s tím, že v zimním semestru pro mě mají výuku databázových systému, což by dělalo cca dalších 20 procent úvazku.
  • jaro 2013: rozesláno přibližně 75 životopisů, odezva téměř žádná
  • duben (?) 2013: nabídka výuky PEKu (písemná a elektronická komunikace, v překladu psaní na stroji, obchodní korespondence - tvorba dopisů, žádostí a podobně...)
  • 20. června 2013: zástupkyně mi nabídla místo výuky databázových systémů na VOŠce 4 hodiny PEKu navíc na celý příští školní rok.

Je to super, protože ty databáze na VOŠce jsem vzala z nouze a učit jsem je opravdu nechtěla - je to něco, co bych se musela hooooooodně učit. Látka, kterou fakt nemám ráda... PEK by nemusel být tak náročný a navíc, mám v plánu se pustit do rozšiřujícího studia předmětu Písemná a elektronická komunikace, tak aspoň to k něčemu bude.

Zpět

Kontakt

Lucie Černohorská

© 2011 Všechna práva vyhrazena.